2021-01-24 09:45Pressemelding

Beskjær vanskelige, høythengende grener med nye ONE+ Teleskopisk Grensaks

Nå frem - selv uten stige!Nå frem - selv uten stige!

Teleskopisk Grensaks 18V

Beskjær uten problemer grener som står både høyt og vanskelig til, med denne teleskopiske grensaksen, fra 1,9 m til 2,7 m. Det dreibare hodet med 5 posisjoner muligjgjør 150° vinkel så du kan klippe grener med ulike tilganger. Med 250 Nm moment tar skjæret seg enkelt gjennom grener opptil 32 mm tykke.

Dette verktøyet er skapt for å veldikeholde en sunn og frisk hage ved å fjerne skadde og syke grener, og for å fremme tilvekst

Forklarer produktsjef Liisa Railasto. Sideskjærene fungerer som en saks, for å lage de reneste og mest eksakte snittene som gir minst mulig skade på gren og tre.

Enkel i bruk

Tross sin størrelse har grensaksen et lett design. Dessuten, for ekstra sikkerhet, kommer skulderselen som garanterer en behagelig bruksopplevelse, selv over lengre perioder.

Antall medfølgende batterier

Skjærtype

Sideskjær

Kappkapasitet (mm)

Lengde (m)

1.9-2.7

Vekt med batteri (kg)

3.9

Som det siste tilskuddet i ONE+ drives grensaksen av hvilket som helst ONE+ batteri! Du kan bruke ett batteri til et forbløffende stort utvalg på over 100 verktøy for alle dine gjør-det-selv-prosjekt og hageutfordringer.

Martin Hahn
Sales Manager AEG & Ryobi