2020-05-06 12:23Pressemelding

Den STORE 18V Gulvviften fra Ryobi er her

Du visste ikke du trengte den før nå! R18F5 er et must når et nytt strøk maling skal på veggen.Du visste ikke du trengte den før nå! R18F5 er et must når et nytt strøk maling skal på veggen.

Den nye 18V Gulvviften med roterbart hode som ventilerer større områder

Gulvviften fra RYOBI® er en god kollega når det trengs ventilering i f.eks. nymalte rom, garasjen eller verkstedet.

Den 45 cm store trommelen er stor nok til å produsere en kraftig luftflyt og har et robust design og stødig base som enkelt og sikkert plasseres og siktes der den trengs.

Viften kan roteres i 220 grader hvilket betyr at luften kan rettes presist dit den skal. Det gjør den allsidig og nøyaktig. Den har et robust bærehåndtak for transport og en lang rekke opphengingsmuligheter for å passe alle mulige miljøer.

Intro video

Med kontrollbryteren på baksiden stilles hastigheten enkelt inn og kan velges i tre nivåer, fra 550 o/min til 1050 o/min. Det gir luftflyt fra 3400 m3/t til 4800 m3/t.

Med et fulladet 5,0Ah-batteri får du opptil 9 timers driftstid.

R18F5-0 er det nyeste tilskuddet i ONE+familien og kan derfor bruke samme batteri som over 100+ verktøy for hus & hage.
Du finner et verktøy til ethvert behov!

R18F5-0

Antall medfølgende batterier