2021-01-12 08:46Pressemelding

Få bilen til å skinne med Ryobi’s NYE ONE+ Poleringsmaskin

18V Poleringsmaskin

Enten du skal polere bilen, båten, eller kanskje pusse opp et gammelt arvestykke i tre, så vil den nye ONE+ Poleringsmaskinen gi den speilblanke glansen du er ute etter.

Med denne poleringsmaskinen betyr det at du aldri mer trenger å være avhengig av dyre, profesjonelle aktører hver gang du ønsker å oppnå en skinnende finish på bilen eller båten. Spar tid og penger ved å fjerne småskader og riper hjemmefra med dette verktøyet, som ikke bare er allsidig, men også enkel i bruk.

Justerbar hastighet for ripefjerning, polering og voksing

Justerbar hastighet fjerner skrammer og lette riper. Dobbel-effekten av spinningen og oscilleringen gir deg en perfekt finish uten “swirls” og merker.

Fronthåndtaket byr på fleksibelt grep og brukskomfort. Lås-bryter betyr at du kan bruke begge hender til å ta godt grep på verktøyet for ultimat kontroll.

Kraft

Ant. Medfølgende Batterier

Oscillering diameter (mm)

Oscillering hastighet (opm)

Maks. Poleringsdiameter (mm)

Vekt med batteri (kg)

2.2

Medfølgende tilbehør

Poleringsmaskinen kommer med 3 poleringsputer for ulike arbeidsoppgaver. Påfør ripefjerner på den røde puten for å fikse småskrammer i lakken. Påfør polish på den gule puten for å forbedre fargen og finishen. Den svarte puten bruker du til å påføre voks som lakkbeskytter. Bytt raskt og enkelt mellom oppgavene ved å bytte putene takket være borrelåsfestet.

Tre puter for ulike arbeidsoppgaver

Som det siste tilskuddet til ONE+™-serien kan 18V Poleringsmaskinen drives av hvilket som helst ONE+™-batteri! Bruk samme batteri til over 100 ulike verktøy for hus & hage.