2021-05-28 10:30Pressemelding

Musikk på farten - De nye ONE+ Trådløse Høyttalerne er her!

Om du jobber ute, inne, borte, hjemme, her eller der. De Trådløse Høyttalerne blir med!Om du jobber ute, inne, borte, hjemme, her eller der. De Trådløse Høyttalerne blir med!

Trådløs Høyttaler 18V

Ultimat lydkvalitet
Enten du er på camping, har gang i et hageprosjekt, rydder i garasjen eller inviterer til grillfest, gir vår nye ONE+ Trådløse Høyttaler (RBT18-0) deg den ultimate lydkvaliteten. De to 10W høyttalerne produserer klar og skarp lyd, og vår innovative bassrefleksrørteknologi sikrer ekstra robust lyd for å sikre den beste musikkopplevelsen.

Premium egenskaper
Med bluetooth-rekkevidde opptil 25m kan du uten problemer sette sammen en spilleliste som varer hele ‘sumarnatta’ uten å bekymre deg for tilkoblingsproblemer. En 2.1A USB-port lar deg dessuten lade telefonen eller andre USB-enheter.

Brukervennlig

LED-lys indikerer bluetooth-tilkobling og et tydelig kontrollpanel lar deg enkelt navigere og bruke høyttaleren. For ekstra mobilitet har høyttaleren til og med et håndtak i holdbar gummi.

Ant. Medfølgende batterier

Høyttalerytelse (W)

Høyttalerdiameter (mm)

Ladeport

1 x 2.1A

Vekt (uten batteri) (Kg)

1.6

4892210191489

Trådløs Høyttaler Mini 18V

Ultrakompakt
Enten du er på farten, i gang med et hobbyprosjekt, på stranda, eller kanskje er frisk på utendørstrening, så har du alltid underholdningen sikret med den nye kompakte ONE+ Trådløs Høyttaler Mini (RBTM18-0). Kun 44 mm bred og 0.3kg tung – denne superkompakte høyttaleren gir den ultimate trådløse lyden, uansett hvor du befinner deg.

Kvalitet i hver millimeter
Også denne enheten har en bluetooth-rekkevidde på 25 m, så du slipper å bekymre deg for den saken! Til tross for sitt kompakte design yter denne 5W høyttaleren utmerket lydkvalitet, selv på maks-volum.

Brukervennlig
I likhet med den større modellen har også denne LED-lys indikator som viser bluetooth-tilkobling og et tydelig kontrollpanel som lar deg enkelt navigere og bruke høyttaleren.

Ant. Medfølgende batterier

Høyttalerytelse (W)

Høyttalerdiameter (mm)

Vekt (uten batteri) (Kg)

0.3

Artikkelummer

4892210191502

Del av ONE+™ Systemet
Som siste tilskudd i ONE+™ serien drives også disse trådløse høyttalerne av hvilket som helst ONE+ batteri! Samme batteri passer nemling over 150* verktøy for hus og hage.
*ONE+ systemet vil bestå av over 150 verktøy i juli 2021