2021-04-12 06:58Pressemelding

Nye ONE+ Hekksaksen med unikt grep kombinerer ergonomi og balanse

18V Hekksaks 55cm

Hekksaksens 55 cm sverd og 24 mm grenkapasitet sammen med det nye smale ergonomiske håndtaket gir maksimal komfort mens du får nok kraft til å takle tøffe jobber. Med det diamantslipte sverdet kan du også være sikker på at det blir et skarpt og presist resultat.

Nye RY18HT55A-0 med slankt og ergonomisk grep

Utmerket ergonomi

Det nye designet på håndtaket er fremstilt med topp avansert ergonomi som lar brukeren holde håndleddet rakt under klippingen hvilket gir økt komfort over tid og en maskin som er lettere å håndtere.

Lett og kompakt

Hekksaksen veier kun 2,4 kg uten batteri og er 14% lettere og 31% mer kompakt enn den forrige 55cm-modellen. Det gjør det både lettere og mer komfortabelt ved lange arbeidsøkter.

HedgeSweep™ avklippsfjerner

Alla Ryobis 18V Hekksakser 55cm leveres med tilbehøret, HedgeSweep, en så kallet avklippsfjerner eller løvfjerner som festes enkelt på sverdet.

“Avklippsfjerneren får bort avklipte blad og kvister mens du arbeider, så du får en ren og skarp hekk, så du slipper å rake og rive hekken." Sier Nordic Product Manager Liisa Railasto.

Spesifikasjoner RY18HT55A-0

Antall medfølgende batterier

Maks. grenkapasitet (mm)

Sverdlengde (cm)

Sverdtype

Diamantslipt

Vekt uten batteri (kg)

2,4

En del av ONE+systemet

Hekksaksen er det nyeste tilskuddet i ONE+ systemet og kan drives av alle 18V ONE+ batterier. I systemet finner du over 100 verktøy for hus og hage, som alle kan drives av samme ONE+ batteri.